שלום רב,לפני 10 ימים הוצאתי התקן תוך רחמי מירנה,הרופא אמר לי שאסור מגע מיני למשך שבועיים שלא תיהיה דלקת,השאלה שלי היא האם בתום השבועיים האלו אני צריכה לטבול במקווה? תודה רבה ובשורות טובות…
למשל:
א. האם המירנה גרמה לכתמים או דימומים בתקופה בה היתה ברחם?
ב. מתי היה הדימום או הכתם הדמי האחרון?
ג. כמה זמן חלף בין הכתם לבין הוצאת המירנה?
ד. האם היה דימום סמוך להוצאת המירנה לפני ההוצאה או לאחריה?
עם קבלת הנתונים, נוכל להתייחס לעצם השאלה.
שלום לרב אני שואל בשם אבי, בן 66 חולה סכרת כבר כ30 שנה. סכרת פחות או יותר מאוזנת תרופתית (ללא הזרקת אינסולין), בעל לחץ דם