עקרות דתית
הינני טובלת במקווה כ- 13 יום לאחר קבלת המחזור. ז"א הביוץ מתרחש לפני הטבילה במקווה. קיבלתי כדורים מהרופא, אך הם לא גרמו לכך שימי הדימום
ראי במאמרים הבאים:
פקטר אברהם אבא;נישואין של פגועי תסמונת דאון; ספר אסיא יב, עמ' 288-295 (2009), אסיא סא-סב, עמ' 131-138 (1998)
פקטר אברהם אבא; נישואין או חיי משפחה לפגועי תסמונת דאון ; ספר אסיא יב, עמ' 296-318 (2009), אסיא סז-סח, עמ' 131-153 (2001)
ובמאגר המידע של מכון שלזינגר, בנוגע לאנשים בעלי מוגבלות שכלית.
כמו כן ראי "שיכוך כאבים שמקצר חיים; טיפולי פוריות לפסולי דין; קדימויות בחולים מסוכנים – שו"ת"; הג"ר שלמה זלמן אויערבאך (בתשובה לפרופ' שמעון גליק); ספר אסיא יא, עמ' 3-8 (2008), אסיא נט-ס, עמ' 46-51 (1997)
"ב. טיפולי פוריות לפסולי דין
נראה שאם הבעל פקח הרי חייב הוא בפו"ר, אך אם גם הוא מפגר, חושבני מסברא שאם אחד מבני הזוג מצטער מזה והוא דורש ומבקש רפואה, צריכים שפיר לעזור להם בדרך הרגילה. אבל לא לעשות תחבולות ואמצעים כעין הזרעה מהבעל וכו'. ואם רק הסבתא וכדומה מבקשת את זה, יותר טוב להמנע. כל זה כתבתי מסברא בלי שום יסוד מהש"ס."
הינני טובלת במקווה כ- 13 יום לאחר קבלת המחזור. ז"א הביוץ מתרחש לפני הטבילה במקווה. קיבלתי כדורים מהרופא, אך הם לא גרמו לכך שימי הדימום
שלום, אני מעוניין לדעת מהי הכשרות של חברת "הרבלייף" שבין המוצרים ישנם שייק, אבקת תה, משקה אלוורה וכו… תודה מראש ר'
לרב שלום. אני יודעת שזה לא התחום שלך אך אולי תוכל לעזור לי. אני עושה עבודה בנושא מחלות נפש בראי היהדות.אני מחפשת מקורות הקשורים בנושא.אשמח
בס"דשלום וברכה!ברצוני לקבל מידע הלכתי בנושא הבאת ילדים לעולם לצורך ריפוי אחיהם. נושא זה גולם בחובו דילמות רבות כגון: דילמה ערכית מוסרית – האם ראוי