סירוב הורים לטיפול קונבנציונלי
אני עושה עבודה על רפואה אלטרנטיבית ורציתי לדעת מה צד ההלכה בנושא הבא: (וזה ממש דחוף אז אם אפשר לשלוח תגובה במהירות זה ממש יעזור
שלום
אני אשה דתית ,בת 48 יש לי התקן תוך רחמי מזה 7 שנים
רופא הנשים שלי הורה לי להחליף אותו
יש 2 אפשרויות: א. להוציא את ההתקן ולהכניס חדש באותו טיפול
ב. להוציא את ההתקו ואחרי חודש להכניס חדש – אפשרות
זו הומלצה יותר על ידי הרופא
שאלתי : באיזה אפשרות לבחור ואם לבחור באפשרות 2 , באיזה אמצעי מניעה להשתמש במשך החודש הזה
בתודה מראש
א. כדאי לקבל את היעוץ של הרופא המטפל.
ב. בינתיים ניתן להשתמש בנרות כמו גלובן, כמובן רק אחרי התיעצות עם הרופא המטפל.
אני עושה עבודה על רפואה אלטרנטיבית ורציתי לדעת מה צד ההלכה בנושא הבא: (וזה ממש דחוף אז אם אפשר לשלוח תגובה במהירות זה ממש יעזור
שלום וברכה, אני מתמחה כעת ובמהלך ימי העבודה הארוכים, יוצא שאני מפספס תפילת מנחה או ערבית. בעיקר בשל העובדה שאני טרוד בעבודתי. שאלתי היא האם
שלום הרב הלפרין במסכת חגיגה (ה ע"א) נלמד: "מאי רעות וצרות? אמר רב: רעות שנעשות צרות זו לזו, כגון זיבורא ועקרבא". רש"י: זיבורא ועקרבא –
שלום שוב ד"ר הלפרין,בהמשך לשיחתינו אשמח לקבל חומרים ביחס ל-PGD שמבקשים לעשות זוג הורים על מנת להביא ילד לעולם שישמש תורם איברים/ דם לאחיו החולה