המשך לשאלה 412
הבהרה: בעקבות המאמר של הרב זילברשטיין המצ"ב נשאלה השאלה, אם האישה מוכנה לוותר על הרחם(כדברי הרדבז שיש בזב מידת חסידות) האם יהיה מותר לה ואז
בזמנו כתב מישהו מאמר והוכיח שתשובת המהרי"ט הבעייתית שסותרת תשובה אחרת נשתבשה בדפוס, ולמעשה התשובה השלמה והמתוקנת מוכיחה לגמרי את צדקתו של הצ"א זצ"ל בפשט המהרי"ט, שלא כגרמ"פ זצ"ל. אתה זוכר מי ואיפה?
לעומת סימן צט שם
הבהרה: בעקבות המאמר של הרב זילברשטיין המצ"ב נשאלה השאלה, אם האישה מוכנה לוותר על הרחם(כדברי הרדבז שיש בזב מידת חסידות) האם יהיה מותר לה ואז
שלום, אני עושה עבודה העוסקת בשאלה האם זה מוסרי להביא ילד לעולם בהשרשה טרום לידתית בכדי להציל אח, לדוגמא, ע"י תרומת מח עצם. כמו קודמיי
שלום רציתי לדעת למה מצד אחד צריך להרוג את העובר בסיכון לאשה מדין רודף ואם יצא ראשו אז אסור והרי התינוק "הורג" את אימו גם