הוצאת זרע לבטלה לשם בדיקה
אשתי שתחי` ואני מנסים להכנס להריון כשנה ללא הצלחה. השבוע הלכנו לפרופסור שמומחה לפריון ולאחר בדיקות שנעשו הוא הגיע למסקנה שלאשתי בעיית ביוץ . בסוף
בחוברת שחולקה בכנס של פועה בשבוע שעבר היה מאמר של פרופסור הרב שטיינברג, ובו מאמר מתוך אסיא עז- עח ובעמוד 88 כתוב כי בהפריה חוץ גופית הבן אינו נחשב כבנו של אביו, ולכן כאשר מדובר בכהן עדיף ללדת בנות.
חושבני כי כוונתו רק כאשר הזרע נתרם על ידי גוי, אולם אם הזרע של האב – הכהן – מקובל לפסוק כי הבן כן מתייחס אל אביו.
האם אני טועה? אני שואל את הרב כי אין לי דרך לפנות אל הרב כותב המאמר.
אכן מדובר שם על הזרעה מלאכותית מזרע תורם שאינו כהן, לאשת כהן.
כאשר מדובר בהזרעה מלאכותית מזרע הבעל, כבר הוכרעה ההלכה שהוא אב לכל דבר.
כמו כן ראה בספרי 'רפואה מציאות והלכה – לשון חכמים מרפא' (הוצאת מכון שלזינגר, תשע"ב), סימן כו.
אשתי שתחי` ואני מנסים להכנס להריון כשנה ללא הצלחה. השבוע הלכנו לפרופסור שמומחה לפריון ולאחר בדיקות שנעשו הוא הגיע למסקנה שלאשתי בעיית ביוץ . בסוף
שלום רב! מצ"ב ההודעה המקורית. בכדורים הנ"ל מדובר בדגי ים כשרים, ואם הבנתי נכון, נשאלתי על כך בגלל שיש גם כדורים זהים באותו שם הנקראים
שלום רב! יש לי דלקת בגרון ואני נוטלת תרופת אנטיביוטיקה `רפפאן מגה` פעמים ביום. אין מצב לקחת תרופא הזאת בלי מים בגלל שהיא מאוד גדולה
אני נשוי שלוש שנים ללא ילדים עשינו טיפולי הפריה וTEFNA ולא נמצאו תאי זרע. הייתי רוצה לדעת מה דעת ההלכה לגבי תרומת זרע מגוי כאשר