שימוש בדיאפרגמה בין הריונות
אני לאחר לידת ילדי הרביעי (לפני חודש) וכעת אני רוצה לקחת פסק זמן, בעבר השתמשתי בכל מיני סוגי גלולות וזה לא עשה לי טוב (דימומים
רעייתי,בת 39, נמצאת בתחילת הריון(יש לנו ב"ה 4 ילדים בריאים).אנו רוצים לעשות בדיקת טרום לידה ומבקשים לדעת האם מבחינה הלכתית יש עדיפות לבדיקת סיסי שליה או בדיקת מי שפיר רגילה. מבחינת אשתי היא מעדיפה לבצע את בדיקת סיסי השליה, שכן היא מבוצעת בשלב הרבה יותר מוקדם בהריון (מקבלים גם תשובה יותר מהר) והיא מאד לחוצה מכל העניין והחששות הנלוות.מצד אחד אנו מבינים כי יש חשש יותר גדול להפלה מביצוע בדיקת סיסי שליה מאשר בבדיקת מי שפיר. מאידך, אם יהיה מקום להפסקת ההריון,ההפסקה מבוצעת בשלב הרבה יותר מוקדם מאשר לאחר בדיקת מי שפיר ואולי יש בכך יתרון.
נודה על קבלת הדרכה הלכתית בעניין.
מבחינה הלכתית עדיף לבצע דיקור מי שפיר על פני דיקור סיסי שליה עקב הסיכון הכפול (לפחות) בדיקור סיס שליה.
אבל אם מדובר בדיקור סיסי שליה לפני סוף שבוע 7 למנין הרופאים, כך שניתן לבצע הפסקת הריון לפני היום ה-40 מההפריה, אזי יש עדיפות הלכתית לדיקור סיסי שליה, לפי דעתו של הגרש"ז אויערבאך זצ"ל, שהתיר הפסקת הריון מטעמים של בריאות העובר, לפני היום ה-40.
אני לאחר לידת ילדי הרביעי (לפני חודש) וכעת אני רוצה לקחת פסק זמן, בעבר השתמשתי בכל מיני סוגי גלולות וזה לא עשה לי טוב (דימומים
הריני מבקשת לדעת אם יש חידושים בריפוי שריר לב פגוע ? אם בארץ או בעולם ולא משנה באיזה מקום.
Would you be able to give me a clear definition of what Jewish Medical Ethics are? Also, what are its core beliefs, and why, and
בס"ד בני ניזון בד"כ באינשור או בנוטרן בשל מחלתו הכרונית דרך זונדה. ברצוני לשאול מה מצב הכשרות שלהן השנה , האם ניתן להשתמש בהן בפסח