הפרית ביצת תרנגולת ללא זכר

שתפו:

23 באוקטובר 2018

הרב המשיב: הרב ד"ר מרדכי הלפרין

שאלה:

שלום.

1. איך יתכן שהתרנגולת יכולה להטיל ביצה ולדגור עליה או במדגרות ולהקים דור חדש, ללא שותפות של הזכר בהפריה?.

2. במה תלוי יצירת הביצה בגוף התרנגולת? האם זה תלוי "בחימוםחימוד" זכר מצד התרנגולת?.

תשובה:

מדובר בשאלות מדעיות ביולוגיות טהורות, ולא בשאלות הלכתיות, לכן יש להפנותם לאנשימ מדע העוסקים בתחום הרביה בעופות.

להדפסה

שאלות נוספות

דם שחור אצל הרמב"ם

במסגרת ביאור הלכות איסורי ביאה ב"מפעל משנה תורה", אנו מתלבטים לגבי ביאור דם "שחור" (אסו"ב ה,ז).כרגע ביארנו כך:וְהַשָּׁחֹר – אדום כהה מאוד (פה"מ נידה ב,ו).ביאור

קרא עוד »

דחיית הריון ראשון

שלום, מספר שאלות יש לי. א. רציתי לדעת האם מותר לעצור את הלידה הראשונה ע"י כל מיני כדורים ווכו'.. ב. אם כן, באילו אמצעים מותר?

קרא עוד »

יציאת קרי בלילה

אני בן 16 וחזרתי בתשובה לפני כמספר חודשים, לעולם לא קרה לי מצב של קרי לילה לפני שחזרתי, בכלל, עד לפני מספר שבועות, הבנתי שזה

קרא עוד »
Translate »

מה אתם מחפשים?