הפריה מזרעו של נפטר, שאיבה לאחר המוות
ד"ר הלפרין, שוב שלום,אני תלמידה בסמינריון של פרופ' פרימר בו הרצית לפני שבועייםונושא העבודה הסמינריונית שלי הוא הפריה לאחר המוות.בהרצאה שהעברת לנו ציינת כי נשים
שלום וברכה הוצע לי לעשות מחקר המשלב התערבות בהתפתחות עובר של תרנגולת באופן כזה שהתאים האמורים להצמיח את תאי העצב (או השריר, ראה בהמשך) בזרוע יוחלפו כך שיצמיחו עצב (או שריר) של שליו. כלומר שבסוף יתקבל עוף שהשרירים והעצבים בזרוע שלו הם ממקור שונה (כלומר שריר של תרנגול ועצב של שליו או הפוך). המטרה היא לבדוק האם חומר מסוים שמופרש אל הםינפםה עצב-שריר מופרש מהעצב או מהשריר (לצורך מחקר רפואי). השאלה היא האם יש בזה בעיה הלכתית. אני מקווה שהשאלה ברורה. אם חסר מידע או שהשאלה לא ברורה אנא כתבו לי מה חסר וכד' כדי שאוכל לבדוק זאת (אם תוכלו לצרף גם מספר טלפון – אולי זה יהיה נוח יותר להסביר בטלפון. אך בכל אופן כדאי שתכתבו לי אם חסר מידע כדי שאוכל לנסות לברר את זה מראש) תודה רבה
אינני רואה בעיה הלכתית בניסוי המתואר כאן.
ד"ר הלפרין, שוב שלום,אני תלמידה בסמינריון של פרופ' פרימר בו הרצית לפני שבועייםונושא העבודה הסמינריונית שלי הוא הפריה לאחר המוות.בהרצאה שהעברת לנו ציינת כי נשים
Post Content שלום וברכה. אשתי בת 39 והיא בתחילת היריון (שבוע 7) עם שני עוברים שבני שקי הריון. אצל לאחד העוברים עדיין לא מזהים דופק.
כידוע לכולם נושא השתלת ותרומת אברים בארץ היא אחת המצוות היותר חשובות מדוע אין איזה יוזמה כדי להסביר לציבור את המשמעות והחשיבות שיש ומעבר לך
מועדים לשמחה קומפלקס b+c של דרך חיים של הכללית כשר לפסח?