שאלתי היא מהי דעת ההלכה בעניין טיפולים לשיפור יחסי המין בין בני זוג – כאשר לא מדובר בבעיית פוריות אלא בשיפור בלבד , כאשר טיפולים אלו גובלים בהוצאת שז"ל. האם בכלל ישנה חשיבות לעניין זה מצד ההלכה או שבמדה וקיימת כבר האפשרות ללדת אין יותר עניין בזה? אני מניח שטיפול בר הצלחה כזה יכול לשפר את הזוגיות והחיים המשותפים בכלל.
ככלל, השחתת זרע אסורה אלא אם היא נעשית למטרות פוריות או אם היא נעשית לצורך של פיקוח נפש.
ולכן התשובה לשאלתך (כמו שהיא כתובה) היא שלילית.
אבל בנושאים שהעלית קיים ספקטרום רחב מאוד של חומרה בין המקרים השונים, ולכן פסיקה הלכתית חייבת להתקבל רק באופן אישי מרב פוסק מובהק שמכיר את השואלים.
שלום אני סטודנטית שנה ב ועלי לכתוב עבודה סמנריונית בנושא ניתוק חולה ממכשיר הנשמה. יש לי את הצעת מבנה העבודה ואת תתי הנושאים יש לי
לכבוד הרב, אני בחודש השבעי ,הריון ראשון וסובלת מלחץ דם נמוך, וחוסר ברזל , בכלליות אני אשה מאוד חלשה, אני זקוקה לשתיה מרובה במשך היום,
לכבוד הרב הד"ר הלפרין שלום רב, ברצוננו לפנות אליך בשאלה הלכתית-רפואית: התחתנו לפני כמספר חודשים וגיל האישה במשפחתנו הוא שלושים וחמש ומספר חודשים. למרות ניסיונותינו