שופר בקורונה?
שלום וברכה ד"ר הלפרין שואלים מקהילות באירופה, האם נעשה מחקר האם יש בתקיעת שופר חשש להדבקה בקורונה?, ואם כן האם אכן מומלץ להניח מסכה ע"ג
נא לכתוב בלשון הקדוש לא בעברית (כי איני מבינו) כמה שאפשר מותר לכהן לילך לבית החולים בהתשעה ירחי לידה להטיפולים באשתי ובשעת לידה 20 lizensk blvd 102 monroe NY 10950 אמעריקה
יעיין מר בספר נשמת אברהם כרך א' (אורח חיים), סי' שמ"ג ס"ק ב'. וכן בכרך שני (יורה דעה) סי' של"ה ס"ק ד'. ויעיין במה שכותב הגר"מ פיינשטיין זצ"ל באגרות משה, יורה דעה ח"ב סי' קס"ו, ומסקנתו לדינא: "ולכן לצורך גדול יש להתיר לכהן לבקר חולה קרובו, כגון מפני צערו הגדול שהחולה הוא אביו או בנו, ומפני שלום המשפחה כשהם קרובי אשתו, וכל שכן כשאשתו חולה שהוא ענין של שלום בית וכדומה.
אבל יברר מה שאפשר לו אם יש שם עתה מתי ישראל וכו' עיי"ש."
את הנשמת אברהם ניתן למצוא בקישור הבא:
https://www.medethics.org.il/articles/NA/NishmatAvraham.YD.335.asp
שלום וברכה ד"ר הלפרין שואלים מקהילות באירופה, האם נעשה מחקר האם יש בתקיעת שופר חשש להדבקה בקורונה?, ואם כן האם אכן מומלץ להניח מסכה ע"ג
לרב הלפרין שליט"א .ערב טוב וחודש טוב. דואר אלקטרוני זה נכתב בעקבות ארוע שהיה לפני קצת יותר משתים עשרה שנה ובעלי ואני מרגישים צורך לכתוב
שלום רב, אני סטודנטית לחינוך ותושב"ע. במסגרת עבודת הגמר שלי אני מחפשת קונפליקט בין ההלכה לרפואה, האם קיים?והיכן? אינני יודעת אם במסגרת תפקידכם אתם עונים
נשאלתי מאת רופא על האפשרות להשתמש בכתובת קעקע לניתוח שיחזורי בפרט לצבוע השד אחרי ניתוח לסרטן, וכדומה. ראיתי כמה תשובות שנוטות לקולא להאשה להשתמש בניתוח