אני מחפש פסיקות של רבנים בנושא "דין יכיר" על המשמעות שניתן לבעל שלא להכיר בבן הנולד ולא במשמעות לצורך ירושה. מתי בית דין/ משפט מכיר בדין יכיר ? האם היו לכך תקדימים? מה דעתם של פוסקי הדור כגון: הרב פיינשטיין, הרב עובדיה יוסף ורבנים אחרים ? אבקש ששאלתי לא תתפרסם!
לא מצאתי כמעט חומר בנדון / פסיקות של פוסקי הדור.
באם תמצאו לנכון לענות לשאלתי מבלי לפרסמה אודה לכם במשלוח התשובה לדואל שציינתי.
1. נושא "יכיר" הוא נושא רחב בהלכה. כך שלא ניתן במסגרת זו למצות את כולו.
2. כדי שאפשר יהיה לענות כהלכה, חיוני שתפרט בדיוק את המקרה ואת השאלה שאתה מחפש להם פיתרון.
האם אחרי שמתחתנים מותר לעשות הכל עם האישה וכמה שרוצים(לשכב איתה או לחבק או משהו כזה) אני חילוני ואני לא מבין בדברים האלה אז אם
שלום לכבוד הרב הלפרין אני סטודנט לתואר שני בגנטיקה ורציתי לשאול את הרב שתי שאלות שאלה ראשונה בהנחה שתיפתרנה הבעיות הטכניות והבטיחותיות בשיבוט בני אדם,
רציתי לדעת האם כדורי ויטמינים המיועדים לנשים הרות ומניקות בשם "פרנטאל" בעלות כשרות?האם יש צורך בכשרות לויטמינים בכלל?