נגישות

מכון שלזינגר לחקר הרפואה על פי ההלכה

דימום לאחר נטילת נורידי (גלולה למניעת הריון)

[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS]

1 באוגוסט 2022

הרב המשיב: הרב ד"ר מרדכי הלפרין

שאלה:

אני לוקחת נורידי למניעת הריון כבר 6 ימים. (אחרי שכבר הייתי נקיה)
יכול להיות שקיבלתי מחזור אחרי שישה ימים? הרי הכדור מונע מחזור?

תשובה:

נורידי היא גלולה פרגסטטיבית.
היא גורמת לדימום אצל חלק מהנשים.
לכן יש לפנות לרופא המטפל.

[print_link]

שאלות נוספות

הריון וצום ט` באב

אשתי בחודש השביעי להריונה, היתה מאושפזת לפני שבוע בשל צירים מוקדמים ומחיקה חלקית של צוואר הרחם, שוחררה הביתה עם כדורים למניעת צירים (פרסולאט-4 כדורים ביום)

קרא עוד »

שיבוט

Dear Rabbi Dr. Halperin I am interested in the position of the INstitute on the question of human cloning and the use of human embryos

קרא עוד »

כתמים בהריון

שלום רב, אני בחודש השלישי להריוני, מידי פעם אני ניתקלת בדימום קל מאוד, ללא קשר לתאריך מחזור. אני רואה את הכתם על נייר טאולט, ובדרך

קרא עוד »