צניעות בעבודת כוח עזר במחלקה גריאטרית
שלום. אני סטודנט לסיעוד, אני מעוניין להתחיל לעבוד בבי"ח עבודת סטודנט במחלקה הגריאטרית. חלק מהעבודה היא להיות כוח עזר. חלק מהעבודה היא רחצת מטופלים והחלפת
ידוע לנו שבשליש הראשון של ההריון התשמיש לא טוב לאישה ולולד ובשליש השני טוב לולד אך לא לאישה ובשליש השלישי טוב לשניהם.הלכך רציתי לדעת מה היא בדיוק תדירות יחסי האישות המומלצץ לבני זוג כאשר האישה בהריון ונבקש מכב' לציין מה התדירות המומלצת בכל אחד מהשלישים (הראשון השני והשלישי) שכן אשתי עתה בחודש הראשון ואנו נמנעים לחלוטין מתשמיש מחשש לגרימת נזק. כמו כן רציתי לדעת עוד מה בנוגע לחודשי ההריון המתקדמים בהם הבטן מקשה על קיום יחסי הישות, האם יש להימנע בחודשים המתקדמים מתשמיש או שמא ניתן לשנות את התנוחות (דבר שבדרך כלל אסור). נודה לך באם תפסוק לנו על דרך החומרה.
אין כלל הלכתי שווה לכל, כי הדבר תלוי במידה רבה במצב, כמו למשל הרגשתה של האשה בשליש הראשון של ההריון.
לכן כדאי לזכור את הכלל הקובע למעט בלפחות בכ 50% את התדירות בשליש הראשון של ההריון,
בשליש השני יש למעט מהרגיל אך לא באופן הקיצוני של השליש הראשון.
ובשליש השלישי אין הגבלות פרט לקשיים הטכניים שקיימים לפעמים (בד"כ לא), ולרצון ההדדי של בני הזוג.
שלום. אני סטודנט לסיעוד, אני מעוניין להתחיל לעבוד בבי"ח עבודת סטודנט במחלקה הגריאטרית. חלק מהעבודה היא להיות כוח עזר. חלק מהעבודה היא רחצת מטופלים והחלפת
שלום!רציתי בבקשה לשאול האם מותר לקחת איברים מאדם מת לצורך הצלת אדם אחר, או שמא זהו חילול כבוד המת? האם מותר לאדם לומר על עצמו
לכבוד מערכת אסיא שלום רב ראיתי פעם מאמר, כמדומני באסיא, שמבאר את המשנה בנדה יז: אודות עליה חדר ולול, המבאר את המשנה בהתאם למציאות הידועה
רופא רשם לי אמצעי מניעה בשם נוברינג ורציתי לדעת כיצד עלי להתייחס אליו בשבעה ימי נקיים, כי הוא ממוקם בנרתיק שלושה שבועות ומוציאים לשבוע הפסקה