PGD לשם התאמה לתרומת מח עצם (עבודת סטודנט)
לצורך עבודה בביולוגיה רציתי לדעת מה עמדת ההלכה ביחס לברירה טרום השרשתית למטרות רפואיות, כלומר על מנת שהוולד יתאים לתרומת מח עצם לאחיו החולה בתלסמיה.
If the chemical castration is irreversible – then it is not allowed (except for life-threatening situations, Pikuach Nefesh)
If the chemical castration is reversible – then it is important to distinguish between cases of consent or lack of consent on the part of the castrated.
The reason for this is that there are certain medical risks so that they cannot be forced on a person.
(The prevention of harm done by a pedophile can be achieved by closed institutionalization).
לצורך עבודה בביולוגיה רציתי לדעת מה עמדת ההלכה ביחס לברירה טרום השרשתית למטרות רפואיות, כלומר על מנת שהוולד יתאים לתרומת מח עצם לאחיו החולה בתלסמיה.
אני סטודנטית לסיעוד בהדסה עין כרם. יש לי מספר שאלות שהתעוררו בעניין רפואה והלכה במהלך לימודי והכניסה למחלקות לגבי עבודה בשבת:מה עושים בנוגע לכתיבה? כאשר
שלום רב! אני סטודנטית לתואר שני בפילוסופיה יהודית ולתואר ראשון במשפטים. במסגרת עבודת התיזה שלי ברצוני לבחון את הפילוסופיה של ההלכה בנושא המוות המוחי. קראתי